Acest site foloseste cookie-uri tehnice/functionale necesare pentru a imbunatati experienta de navigare. Daca folositi website-ul nostru, sunteti de acord cu salvarea de cookie-uri in calculatorul / dispozitivul dumneavoastra necesare funtionarii si accesarii acestui site. Pentru mai multe optiuni cu privire la cookies, accesati sectiunea setari a browser-ului dumneavoastra. Prin accesarea si navigarea pe acest site nu sunt colectate automat date personale de identificare fara consimtamantul sau acordul dvs. Detalii: https://www.perfectaonline.ro/CONFIDENTIALITATE-a3_4.htm

Categorii Produse

BRANDURI COMERCIALIZATE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CONTACTE

ARAFURA SRL
Str. Bucuresti Nr.25 Constanta
tel: 0241.512.900
fax: 0241.512.900
scrieţi-ne
CIF: RO13791411
J13/854/2001

» CONDITII DE RETURNARE
CONDITII DE RETURNARE

DREPTUL DE RETRAGERE – RETURNAREA PRODUSELOR

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:

- Consumatorul are dreptul de retragere din prezentul contract in termen de 14 zile incepand cu ziua in care a intrat in posesia fizica a produsul (el sau o terta persoana, alta decat transportatorul), fara sa justifice decizia de retragere si fara sa suporte alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014.

- Conform legislatiei din Romania, momentul incheierii contractului de vanzare – cumparare are loc atunci cand se emite factura fiscala. Plasarea comenzii prin orice mijloace comunicare, sau confirmarea automata de primire a comenzii nu reprezinta nici o obligatie din partea vanzatorului sau consumatorului.

- Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul  de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

- Consumatorul – reprezinta orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, aşa cumsunt definite la art. 2 pct. 2 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Conditii de retur : (1) Pentru a beneficia de dreptul oferit de O.U.G Nr.34/2014, produsul sau produsele care sunt returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate clientului, inclusiv ambalajele originale, chiar daca sunt desigilate. (2) Produsul sau produsele trebuie returnate in ambalajele originale impreuna cu accesoriile, cu etichetele si sigiliile intacte, cu documentele si produsele cadou cu care a fost livrat. (3) Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, socuri, zgarieturi, ciobituri, urme de folosire excesiva, interventii neautorizate si care nu respecta termenii de garantie. (4) In cazul in care sau achizitionat mai multe produse de acelasi fel nu se accepta pentru retur decat un singur produs desigilat, celelalte produse identice se vor accepta pentru retur doar sigilate.  (5) In situatia in care produsul este insotit de certificat de garantie in original emis direct de producator sau importator (care este altul decat Arafura SRL), atunci la returnarea produsului va trebui returnat si certificatul de garantie in original.

- Costurile de transport aferente returnarii produselor vor fi suportate de client, respectiv este responsabilitatea lui de a livra produsul si a suporta chieltuielile aferente acestuia. Returnarea produselor se efectueaza la sediu nostru fiscal situat la adresa ARAFURA S.R.L , Str. Bucuresti nr.25, Constanta, cod postal 900161 si se poate face personal de care client, sau se poate face prin aceeasi metoda de transport si prin acelasi curier prin care sa efectuat livrarea initiala. Riscurile pe perioada transportului pana la preluarea coletului de catre un reprezentant al S.C. ARAFURA S.R.L. ai revin clientului.

- ARAFURA S.R.L. va returna contravaloarea produsului in termen de 14 zile de la data informarii de catre consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.  Ne rezervam dreptul de a amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea acestuia sau pana la primirea unei dovezi certe ca acesta a fost expediat si corespunde conditiilor de returnare si exercitare a acestui drept.

- Rambursarea contravalorii sumelor pentru produsele returnate se va face prin aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita la tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul si-a exprimat acordul pentru alte modalitati de rambursare.

- Pentru a exercita dreptul de retragere din contract, consumatorul trebuie sa ne informeze prin completarea formularului  "Formular_Retragere_din_Contract" , sau sa ne adreseze decizia lui printr-o scrisoare adresata prin posta la adresa : Str. Bucuresti nr.25, Constanta, cod postal 900161; prin fax la numarul : 0241.512.900 ; sau prin e-mail la adresa : retur@perfectaonline.ro . Aceasta scrisoare trebuie sa contina urmatoarele informatii : (1) informatii despre client – nume, adresa, e-mail, telefon ; (2) informatii despre contract – numar factura, data factura, data livrare ; (3) denumire produs-conform facturii, cantitate returnata ; (4) motiv de retur ; (5) o descriere cu starea fizica a produsului si a ambalajului in care este returnat produsul ( se specifica daca produsul este sigilat sau desigilat, se specifica daca prezinta defecte vizibile, urme, zgarieturi, lovituri, se specifica starea ambalajului, se specifica starea accesoriilor si existenta acestora) ; (5) se specifica modalitatea de remediere si returnare a contravalorii produselor.

- Pentru a respecta termenul limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea de exercitare a acestui drept de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.

- Dupa transmiterea comunicarii de retragere, consumatorul va primi pe e-mail o notificare care contine un numar de autorizare a dreptului de renuntare la contract. O copie a acestei notificari va trebui obligatoriu sa fie tiparita, semnata de catre consumator si atasata la colet intr-un loc vizibil.

Sunt excluse de la dreptul de renuntare si retur produsele ce se afla in urmatoarele situatii :

- Licente, software, jocuri PC si Console, filme, muzica, respectiv toate tipurile de produse livrate pe suport digital care nu se returneaza

in ambalajul original sigilat.

- Consumabile desigilate, cum ar fi acumulatori, cartuse si consumabile pentru imprimante, accesorii birotica si papetarie care nu sunt returnate

in ambalaj original sigilat.

- Produse din categoria igiena si ingrijire personala care au fost desigilate de catre consumator si care prin natura lor nu pot fi revandute

din motive de igiena.

- Produse de papetarie si birotica care au fost desigilate.

- Produse din categoria jocuri si jucarii pentru copii care au fost desigilate de catre consumator.

- Produse desigilate, care prin natura lor intra in contact cu diverse parti ale corpului.

- Imprimante, multifunctionale, aparate fax care au cartusele desigilate sau care prezinta urme de folosire cu alte cartuse.

- Produse ce fac parte din categoria sport si activitati in aer liber care prezinta urme de utilizare si nu au eticheta de identificare atasata.

- Echipamente notebook sau sisteme desktop cu software preinstalat, a caror licente au fost activate.

- Echipamente a caror sisteme de operare preinstalate sau alte programe cu care au fost livrate , au fost dezinstalate, sau au suferit

modificari de catre utilizator sau de alte persoane carora conumatorul a permis acest lucru,  iar acestea nu pot fi aduse la starea initiala.

- Produse care se pot deteriora sau expira rapid.

- Produse livrate la „comanda speciala", achizitionate si livrate consumatorului in baza unor comenzi speciale, produse care nu se afla in

stocul curent al vanzatorului, situatie in care furnizorul este obligat sa fi informat consumatorul ca produsul comandat face parte din

categoria „comanda speciala"

- Produse a caror ambalaje originale in care au fost livrate, lipsesc sau sunt deteriorate.

- Etichetele de identificare ale produselor sau ambalajelor, lipsesc sau sunt deteriorate.

- Aparate electrice care prezinta urme de utilizare si uzura.

- Produse ale caror colete nu au formularul de retur tiparit, semnat in original de consumator si atasat in mod vizibil pe colet.

- Produse care au fost livrate pentru retur fara sa se fi emis in prealabil o informare in aceast sens catre vanzator, respectiv fara ca

vanzatorul sa fi emis un numar de retur de acceptare a returului.

- Produsul livrat pentru retur este intr-o stare care nu corespunde cu descrierea consumatorului din declaratia, formularul de retur.

 

- Daca produsul se incadreaza in una din situatiile mai sus mentionate, returul va fi refuzat, produsul va fi returnat catre consumator, respectiv taxa de transport pentru returnare va fi suportata de catre consumator.

- In situatia in care un produs este defect, dar nu se repecta conditiile mai sus mentionate de exercitare a dreptului de renuntare la contract si retur, atunci produsul va intra in regim normal de garantie (cu conditia sa fie respectate conditiile de acordare a garantie pentru produsul respectiv), conform legii 449/2003. Detalii in acest sens la sectiunea „Garantia Produselor"

 

 


VA MULTUMIM CA ATI ACCESAT PERFECTAONLINE !


- Avem o experienta in vanzarea retail de peste 13 ani, motiv pentru care acordam o importanta deosebita informatiilor pe care le prezentam in aceasta pagina, dumneavoastra ca client. Va rugam sa ne sesizati orice neclaritate sau greseala in informatia prezentata in aceasta pagina la adresa de e-mail sesizari@perfectaonline.ro .

YjUzMT